Välkommen till mitt rosa liv !:D♥♥

Alla inlägg under juni 2010

Av Tilda - 29 juni 2010 11:09

hoho , på fredag / lördag ska jag kanske va md bonnie och vi kommer att äga för vi ska surfa och det är vi bäst på :d♥

på torsdag äre hörbymarknad :d♥

blir väll att åka in dit och kolla en runda och åka massor av karuseller , på söndag blire bakken x'']

hoho kan veckan bli bättre ? :d♥♥




//skiitungen tilda !♥♥

Av Tilda - 27 juni 2010 22:35

godkväll allihopa ! ♥

är hemma jos jenny (min syster ) därför har jag nt bloggat idag ♥

kommer hem imorron  , vet nt när men vi får ju se ☻

hihi vi kollar på film just nu x']

så jag passade på att låna datorn x']

hihi aja nu ska jag  fortsätta kolla på filmen kyss och smek trevlig helg , eller ja trevligt slut på helgen :'d





// skiitungen mathilda ♥

Av Tilda - 27 juni 2010 07:22

vaknade typ kl 3 inatt av att jag inte kunde sova tack vare den där jävla skräckfilmen x'] , hoho den va sjukt läskig o.O 

fick byta kanal typ 5 ggr eller nått för att den va så äcklig . Nu när man har sett den så fattar man varför den heter wax of house o.O

sjukt läskigt äre dem tar besökare och så gömmer dem dem i en håla och häller wax på den så dem stelnar sen lägger dem ut dem på en utställning och tänk dem riktiga människorna lever under waxet o.O

över 30 st sånna och massa skit ni vill inte veta vad som mer händer mer än att om man inte gillar blod sak man INTE se den ! :s

litta äckligt att dem klipper sav fingret på en o:

okej det va allt för mej nu eller nej vänta om 1 vecka ska jag te bakken :'D♥♥



puss och kram // skiitungen tilda !♥

Av Tilda - 26 juni 2010 20:23

hello nu ska jag kolla på skräckfilm jag ska kolla på ''house of wax o.O

dem säger att den är skitläskig o.O

haha vill ni oxå kolla på dne så går dne på 6:an nu kl 9 x']

aja det va allt för nu puss och kram bullbarn ^^  ♥




/// skitungen mathilda ^^♥

Av Tilda - 25 juni 2010 13:03

Kom precis hem från josse :d

fett najsiga dagar meddig josse x']

hoho det dära tältet kommer nog nt till att hålla så länge x']

hahah hl i taket och i ena sida x']

hahah aja men nu årkar jag nt berätta mer men nu är jag tebaka :''d ♥♥

Av Tilda - 21 juni 2010 17:12

hello man ^^

hihi , kom nyss in efter att ha luggit ute i solen och stekt 8D ♥

ikväll ska jag kanske sova hos lisa ^^♥

imorron bitti blire malmö , senare (vid 1 tiden ) så ska vi på begravning :( , va lungna ska a med mig kameran x']

senare så ska jag hem slänga i mig något att äta sen kommer kent för då ska jag åka med honom för jag ska ju sova där :'D

så vi får se hur mkt jag hinner blogga den här veckan , är ju midsommar på lördag oxå x'] ♥♥

hoho hörs kanske senare kiss and hugs // tilda ♥♥  



Av Tilda - 21 juni 2010 15:23

hejhej ^^

solen skiner för fullt och strax ska jag gå ut och lägga mig på en filt i gräset och bara njuta , det är 24,7 grader i skuggan o.O ♥

kommer att dö o.O♥

hihi aja nu ska jag dra puss :**

hörs senare babes♥♥

Av Tilda - 21 juni 2010 10:23

haha hittade en till video som är den nya veriationen av den gammla x']♥♥

Klicka för att se klocka :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Bloggen ni läser , komenterar och följer♥

Skriv och gör mig glad :D

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

blogga för pengar !♥

samma som den förra


Ovido - Quiz & Flashcards